Selfstorage Systemen
Privacy Policy

Cookies

De website maakt op meerdere plaatsen gebruik van zogenaamde cookies. Ze dienen om ons aanbod gebruiksvriendelijker, effectiever en veiliger te maken. Cookies zijn kleine tekstbestanden die op uw computer worden opgeslagen en door uw browser worden opgeslagen. De meeste cookies die we gebruiken zijn zogenaamde “sessiecookies”. Ze worden na uw bezoek automatisch verwijderd. Cookies beschadigen uw computer niet en bevatten geen virussen.

Cookies kunnen ook over een langere periode worden opgeslagen om b.v. Herken veelgebruikte online aanbiedingen zonder opnieuw in te loggen en breng uw zeer persoonlijke gebruikersprofiel in kaart in verband met de service die u gebruikt. U kunt in uw browser instellen hoe u cookies gebruikt.

Verzameling, verwerking en gebruik van gegevens

Bij het bezoeken van deze website worden zogenaamde gebruiksgegevens vastgelegd in serverlogbestanden, zoals doorgaans het geval is op internet. Deze gebruiksgegevens worden automatisch door de internetbrowser naar ons verzonden. Dit is de volgende informatie:

  • Datum en tijd van toegang
  • Internetadres van de website van waaruit u naar de pagina bent gekomen (zogenaamde origin of verwijzende URL)
  • Naam van de bezochte pagina
  • Hoeveelheid overgedragen gegevens
  • http-antwoordcode
  • Besturingssysteem en browsersoftware van de toegangscomputer
  • Browserresolutie (grootte binnenvenster) browsertaal
  • Schermresolutie
  • Kleurdiepte van het scherm
  • Cookie aan / uit
  • Java aan / uit
  • Geïnstalleerde plug-ins

Doorgifte van gegevens aan derden

Via de bovengenoemde overdracht aan Google Analytics en Adwords Server worden geen gegevens aan derden doorgegeven.

Recht op informatie

U hebt te allen tijde het recht om informatie te verkrijgen over de gegevens die over u zijn opgeslagen, de herkomst en de ontvanger en het doel van opslag. De functionaris voor gegevensbescherming, Nettie Gabriela Penn, geeft informatie over de opgeslagen gegevens: nettie (@) selfstoragesysteme.de.

We handhaven fysieke, elektronische en procedurele veiligheidsmaatregelen in verband met het verzamelen, opslaan en vrijgeven van persoonlijke informatie van onze klanten. Deze beveiligingsmaatregelen houden in dat we u af en toe vragen om uw identiteitsbewijs te overleggen voordat we u persoonlijke informatie verstrekken.